Skip to main content

Meldpunt Juiste Loket

Meldpunt Juiste Loket

 

LoketMeldpunt voor mensen die zich van 'het kastje naar de muur' gestuurd voelen en/of niet weten welk zorgloket voor hun zorg of ondersteuning verantwoordelijk is.

 

Heeft u of uw familielid een AWBZ indicatie van CIZ of Bureau Jeugdzorg die nog geldig is op 1 januari 2015 en wordt u door verschillende zorgloketten steeds weer doorverwezen?

Of

   Heeft u nog geen indicatie, maar wel een zorg/ondersteuningsvraag en wordt u door verschillende loketten steeds doorverwezen?

 

Dan kunt u contact opnemen met het meldpunt 'Juiste Loket'. Het Juiste Loket wordt bemenst door Per Saldo (PGBhoudersvereniging) en Ieder(in) (koepelorganisaties voor mensen met een beperking of chronische ziekte) en mogelijk gemaakt door het ministerie van VWS.

 

De medewerkers van het meldpunt bekijken samen met u wat er aan de hand is, geven u informatie, of zorgen ervoor dat het verantwoordelijke loket zoals de gemeente of zorgverzekeraar wordt aangesproken. Hierbij werken Per Saldo en Ieder(in) samen met het ministerie van VWS.

 

Uitgangspunt is dat door cliënten altijd eerst het normale proces richting gemeente, zorgverzekeraar of zorgkantoor wordt bewandeld voor er een melding wordt afgegeven. Pas als deze reguliere weg stokt is een melding de volgende stap.

 

Werkwijze:

 

   U vult onderstaand formulier in.

   Binnen drie werkdagen nemen medewerkers van het meldpunt Juiste Loket telefonisch contact met u op om uw melding te bespreken.

   Indien nodig wordt hierna, eventueel in samenwerking met het ministerie van VWS, uw melding door de medewerker van het Juiste Loket besproken met de verantwoordelijke instantie. Zodat deze instantie tot uitvoering van de voor u benodigde acties komt.

   U wordt vervolgens door de medewerker van het Juiste Loket teruggebeld / gemaild om u te vragen of u antwoord heeft gekregen van de gemeente, het zorgkantoor of de zorgverzekeraar of er op een andere manier actie is ondernomen.

 

Per Saldo/Iederin of het ministerie van VWS zijn niet verantwoordelijk voor de uiteindelijk geboden oplossing aan de cliënt door de verantwoordelijke partij. Indien u het als cliënt niet eens bent met een oplossing, zijn conform geldende wetten bezwaar en beroep mogelijk.

 

Klik hier om naar het contactformulier te gaan

 

Wilt u een melding doen, gebruikt u dan alstublieft de bovenstaande link naar het meldingsformulier.

Heeft u andere vragen, dan kunt u het Meldpunt Juiste Loket bereiken via het telefoonnummer 030-7897878 (ma t/m vrij 10:00 - 17:00 uur) en via email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

  • Aangemaakt op .
  • Laatste update op .
  • Raadplegingen: 2376

sponsorkliks logo

Wij doen ook mee aan Sponsorkliks, voor iedere aankoop die je via onderstaande link doet krijgen wij geld.

Alles voor dezelfde prijs gewoon in de bekende online winkels, sponsoren via onderstaande links is gratis.

NAH Ontmoetingspunt ontvangt geld als er online wordt gekocht bij ruim honderd winkels, waaronder bekende als Bol.com, Wehkamp, Zalando en Booking.com en ook als je eten laat bezorgen via Thuisbezorgd.nl of een restaurant reserveert via Dinnersite.nl ontvangt NAH Ontmoetingspunt daar geld voor.

Ga de volgende keer dat je iets online wil kopen eerst naar: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=6150

Klik hier voor meer info over Sponsorkliks.